"ממשלה שלא יודעת לטפל בחיי אדם" | פינת הפרשנים

אסתי פלד No Comments on "ממשלה שלא יודעת לטפל בחיי אדם" | פינת הפרשנים

הפרשנים אריה ארליך וישי כהן שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחסו לקרעים בקואליציה, ולהתפטרותו של השר פרוש מהאחריות על אסון מירון | האזינו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרשן כיכר השבת ישי כהן פתח את השיחה בהתייחסות להתגוששות בעניין התקציב: "החרדים יצביעו בעד התקציב למי שמודאג, תמיד לפני התקציב יש חריקות, הפעם זה קצת מוקדם מידיי. אלו פערים כספיים שיסודרו בימים הקרובים. יש פיתרון כמעט לכל הסוגיות, נתניהו כתב לפני זמן קצר שהממשלה חזקה ותמלא את ימיה".

עורך מגזין משפחה אריה ארליך התייחס להתפטרות פרוש מהאחריות על ההילולא במירון: "לא קל לי לומר את הדברים, אבל הממשלה נכשלת בכל הדברים החשובים. בעוד 80 יום חצי מיליון יהודים יעלו למירון שנתיים אחרי האסון. המדינה לא נערכת ואין ממנוה, והכל בגלל קרבות אגו וסמכויות. מפקירים חי אדם, זה לא זמן לעסוק בפוליטיקה
[19:49, 28.2.2023] נתי קאליש: אני הייתי בזמן האסון, ראיתי את הגופות, שמעתי את הצרחות. איך הנציגגים שלנו הגיעו למצב הזה שלא מתעסקים עם חיי אדם. בממשלה הקודמת היה על מי להתגולל, עכשיו אלו אנשים שלנו, אולי כבר עדיף ממשלה של בנט ולפיד".

ישי כהן: "בעניין מירון אין בעיות תקציב, פרוש רצה להיות אחראי על מירון, נתניהו אמר לו שאין בעיה, אך הוא חייב להיות שר. פרוש קיבל את האישור מהמועצת והתמנה. אבל אז הוא גילה, שמונה כבר מפיק. הוא ניסה למנות מפיק אחר ללא הצלחה, אחר כך הוא ניסה להסתדר עם המפיק הנוכחי וזה לא הלך. פרוש טוען בצדק, שהוא לא יכול לקחת אחריות ללא סמכויות".

ארליך: "אני הרמתי גבה כשפרוש בכלל הסכים לקחת אחריות על המקום הזה, שיבחתי אותו שהוא הסכים לקחת אחריות על המקום. הוא גילה שכבר נחתמו הסכמים, והוא החליט כן להתפשר ולהגיע להבנות עם המפיק, המרכז למקומות הקדושים הבהיר לו שההתקשרות היא מולו. הוא טוען בצדק שהוא לא מוכן רק להיות אשם אם יהיה כישלון. הממשלה הזו פשוט לא יכולה להתמודד כנראה עם עניינים של חיי אדם".

האזינו לשיחה המלאה:



0 תגובות